KLANTENSERVICE

Retourneren

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, je aankoop te herroepen. Binnen deze 14 dagen mag je je artikel(en) dus retourneren. In verband met hygiëne en gezondheid zijn hier wel voorwaarden aan verbonden. Die vind je hieronder.


Hoe werkt retourneren?

  1. Meld je retour bij ons aan door, binnen 2 weken na ontvangst van het product, onderstaand retrouraanvraagformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Je kunt je retour ook telefonisch of per e-mail aanmelden bij onze klantenservice.
  2. Je krijgt vervolgens een mailtje van ons met een bevestiging en retournummer (check ook je spam).
  3. Vermeld dit retournummer én je ordernummer bij je retour.
  4. Zorg dat je je retourzending, in (onbeschadigde) originele verpakking, opstuurt in een stevige doos.
  5. Nadat wij het product ontvangen hebben, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening gestort mits de zending voldoet aan de voorwaarden.

Voorwaarden

Vanwege gezondheid en hygiëne kunnen artikelen alleen worden terugggestuurd als:
  • ze in de originele verpakking zitten en de verzegeling nog intact is
  • ze defect zijn en onder de garantie vallen
  • bewezen kan worden dat het product beschadigd of incompleet is geleverd*
* Als een product beschadigd of incompleet geleverd wordt, raden we je aan een foto te maken van de staat waarin je het aantrof en zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
** Indien geconstateerd wordt dat een artikel door eigen toedoen van de klant defect is, kan het niet worden vervangen of geruild. Het betreffende product kan dan wel terug naar de klant worden gestuurd. Hierbij komen de verzendkosten voor eigen rekening.

 

Retourformulier




 

Hoelang duurt het voordat mijn retouraanvraag wordt verwerkt?

Na aanmelding van je retour ontvang je van ons direct een mailtje ter bevestiging (check ook je spam). Zodra we jouw retourzending vervolgens binnen hebben, streven we ernaar deze binnen 2 werkdagen te behandelen.


Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?

Bij een 'Death on Arrival' (DOA) of verkeerd geleverd product, krijg je van ons een retouretiket toegezonden. Daarmee kun je het product op onze kosten terugsturen. Als je een ongebruikt product wilt retourneren of ruilen met een andere reden, zijn de verzendkosten van het terugsturen voor eigen rekening.